Vivere

I livet utan slut, där jag nu befinner mig,
är allt perfekt, helt och fulländat.
Förändring är den naturliga lagen i mitt liv.
Jag välkomnar varje förändring.
Jag är villig att förändra mig.
Jag väljer att ändra
mitt sätt att tänka.
Jag väljer att ändra de ord jag använder.
Jag går lätt och glatt från det gamla till det nya.
Det är lättare för mig att förlåta än jag trodde.
Att förlåta får mig att känna mig fri
och lätt till sinnes.
Det är med glädje jag lär mig att älska mig själv
mer och mer.
Ju mer bitterhet jag frigör,
destå mer kärlek kan jag ge.
När jag ändrar min tankar känner jag mig bra.
Jag håller på att lära mig att göra nuet till en
behaglig upplevelse.
Allt är väl i mitt liv.

Att leva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0