Me and ma' gals

Här är ju pinglorna som jag ska spendera hela min måndag med. Vi ska äta tacos och dricka oss dyng på folköl... Josse kommer att skrika,hetsa och när alla har fått ont i huvudet så kommer hon att skrika lite till så jag råder er andra att ta med er någon form av öronproppar. Stina kommer att dansa på bordet, kärleksförklara sig för en bekant samt försöka slå rekord i att förföra flest utländska män möjligt och sedan förvånande ställa frågan: Kan man få en könssjukdom i mun? Vickan kommer att köra sitt egna race med skumma förklaringar, skrika: Aaaah! efteråt när ingen förstår henne och slutligen ge upp sitt försök att göra sig förstådd.
Jag kommer att vara överlägsen alla andra när vi spelar Chicago då jag tar hem vinsten med 52-0-0-0 och gå till säng gråtandes trots vinst och min överlägsenhet. Dem som har hört och sett mig skratta förstår vad jag menar.

Kommentarer
Postat av: Vickan

haha knappast va !

2008-03-16 @ 15:04:16
URL: http://underthegun.blogg.se
Postat av: josse

HAHA, de där va bäst! :D

2008-03-16 @ 15:06:58
Postat av: Esten

dyng på folköl, lär nog ta ett tag kanske :)

2008-03-16 @ 15:07:54
Postat av: Sara

Var med och tävla i min blogg! Världens ROLIGASTE tävling, lovar lätt. :) /Sara

2008-03-16 @ 16:13:33
URL: http://sarahaglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0