Allas våran Datorn.

Dude säger:

chabba chabba!!


Carolin säger:

hellu


Dude säger:

vad sysslar du med då?


Carolin säger:

jag lagar lite mat, korv och stuvade makaroner


Carolin säger:

och själv?


Dude säger:

internetknarkar lite, ett måste för att dagen skall vara på topp


Carolin säger:

hela datorns existens är ett måste för att livet skall vara på topp


Dude säger:

så sant så sant!


Dude säger:

misstänker att ibm´s konspiration mot mänskligheten verkligen har slagit igenom


Carolin säger:

jaaa datorn är och förblir framtiden


Dude säger:

jo det tror jag med


Carolin säger:

ljuset i mörkret


Dude säger:

plus att man får hyffsad solbränna


Carolin säger:

en av alla fantastiska härligheter en dator har att erbjuda!


Dude säger:

jo jag menar det... sen är den ju vacker och lite små erotisk också, beroende vilken vinkel man beskådar den i


Carolin säger:

japp... den har medfört stor lycka och en hel massa elände i mitt liv men jag skulle aldrig ersätta den med någon/något annat


Dude säger:

inte jag heller


Dude säger:

det känns bra att vi hade det här samtalet, så mycket som tidigare varit dunkelt och olösbart i mitt liv har plötsligt blivit som ett fält av nya saker att utforska och lära sig

Vidare om jag är XX eller XY har kanske ingen som helst betydelse men att våran konversation hade en poäng bör och kanske till och med måste tas i beaktelse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0